و فرصت های شغلی لبینار

استخدام و فرصت های شغلی

اگر فکر میکنی به اندازه کافی توانمند و خلاق ، چندپتانسیلی و به شدت اهل یادگیری هستی

رزومه ات رو برای ما بفرست تا بررسیش کنیم

روند ثبت نام با توجه به موقعیت های شغلی متفاوت است و ممکن است بررسی رزومه و فرآیند استخدام شما تا 3 ماه هم طول بکشد. به همین دلیل توصیه میکنیم قبل از خارج شدن از کار قبلی رزومه‌تان را ارسال نمایید.

برای استخدام در صورتی که خودتان را واجد شرایط میدانید رزومه تان را زودتر ارسال کنید تا در اولویت قرار بگیرید.

فلسفه و پروسه استخدامی در لُبینار

  • ما در لُبینار اعتقاد داریم که اولین حلقه مشتریانمان را کارمندان مجموعه تشکیل میدهند و دومین حلقه مشتریانمان کسانی هستند که از خدمات مجموعه لبینار به شکل مستقیم استفاده میکنند
  • به همین دلیل تمام تلاش ما این است که به هر دو گروه مشتریانمان تا جای ممکن بهترین خدمات را ارائه کنیم.
  • ما در لبینار قانونی داریم که هر کسی که به مجموعه و خانواده لبینار اضافه میشود باید بتواند ظرف سه سال کسب و کار خودش را راه اندازی کند و از مجموعه خارج شود و موقعیت های جدید یادگیری را تجربه کنند اما کسانی که بخواهند میتوانند همچنان با مجموعه کار کنند.
  • چون ما دنبال این هستیم که یک خانواده بزرگ تشکیل دهیم و چالشگرها و یادگیرند های حرفه ای را به مجموعه اضافه کنیم ، دنبال کسانی هستیم که همکاری طولانی مدت به آن ها داشته باشیم.

خب

برای کسب اطلاعات دقیق تر موارد رو کامل مطالعه کن و در انتها فرمی جهت بارگزاری اطلاعات خواسته شده وجود دارد ، آن را به درستی پر کن تا بهتر و سریع‌تر بتوانیم در مجموعه در خدمت شما عزیزان باشیم.

پروسه استخدام حضوری است یا آنلاین؟

تمام طول پروسه استخدام آنلاین است ، از حضور مستقیم در دفاتر و انجام تماس تلفنی به شدت خودداری کنید 

برای حضور در دفاتر یا انجام تماس تلفنی در موقع نیاز یا لزوم با شما هماهنگ می‌شود.

جایگاه های شغلی مورد نیاز:

۱٫ دستیار: ( در حال رزومه گیری ) 

تعداد نفرات مورد نیاز : 2 نفر

تمام وقت

محل سکونت : شرق تهران ، حکیمیه ترجیحا نزدیک به مجتمع ولیعصر حکیمیه

جنسیت : فرقی نمیکند ( ترجیحا خانم )

وضعیت سربازی : فرقی نمیکند

مجرد یا متاهل : مجرد

سابقه کاری : ترجیحا یکسال ، ملاک پروژه و کارهای انجام شده است ، سابقه بیمه ملاک نیست

رنج سنی : بین 22 تا 30 – ترجیحا 22 و تازه فارغ التحصیل از دانشگاه

مدرک تحصیلی : کارشناسی ، ترجیحا مدیریت و بازاریابی ، کسب و کار

نحوه کار : نصف ماه حضوری و نصف ماه غیر حضوری

( در صورت سیستم سازی درست و بهتر میتوانید کار را به 2 روز در هفته به شکل حضوری برسانید )

دانشجو نباشد و تایم صددرصد خالی داشته باشد ، به دلیل حجم کاری بالا

حقوق : 6 + پاداش و …

امکان ارتقا شغلی وجود دارد

به دلیل فضای کاری استارتاپی باید بتوانید سریع به مهارت ها و کارهای مختلف مسلط شوید – اگر لازم بود تماس تلفنی ، اگر لازم بود وردپرس و سایت و حتی اگر لازم بود جلوی دوربین تولید محتوا کنید.

شرح موقعیت شغلی

  •  مهم ترین ویژگی برای ما اهل یادگیری شدید و عملگرا بودن شماست و کسانی را میخواهیم که نشد در کارشان نباشد.
  • و بعد از آن نظم نظم نظم
  •  توانایی انجام و پیگیری امور اجرایی و اداری
    اشنایی با ورد و اکسل
  • توانایی مراجعه به ادارات به منظور پیگیری و انجام امور اداری شرکت
  • پیگیری ارسال بسته ها و نامه ها
  • خرید های اداری
  • شخصیت منظم ، مسئولیت پذیر و توانمند در حل مسائل
  • پویا ، خلاق و دارای روحیه کار تیمی
  • اشنایی به امور فنی مزیت محسوب می شود
  • علاقه مند بودن به فروش و بازاریابی
  • علاقه مند به پیشرفت مهارت های فردی
  • درک اهمیت فروش (و واقف بودن به این مطلب که فروش یک تخصص است)
  • روابط عمومی قوی و نترسیدن از اجتماع و ارتباطات عمومی
  • آموزش پذیری
  • توانایی کار کردن در گروه و هماهنگی با تیم
  • توانایی پیگیری و دقت در کار
  • تعهد اخلاقی
  • پیگیر و صبور بودن شما
  • دیدن دقیق آموزش ها
  • داشتن مهارت ارتباطی و فروش
  • بلد بودن کار با اپلیکیشن های ساده.
  • پشتیبانی تلفنی در ایتام کمپین های دیجیتال مارکتینیگ
  • فروش
  • داشتن ظاهر آراسته و روابط عمومی خوب
  • آشنا به Office
  • توانایی کار جزیی با فتوشاپ
  • توانایی کار با کامپیوتر و موبایل خیلی مهمه

۲٫ پشتیبان کنکور ( مسلط به فروش تلفنی )  ظرفیت فعلا بسته

تعداد نفرات مورد نیاز : 1 نفر

تمام وقت

محل سکونت : شرق تهران ، ترجیحا حکیمیه نزدیک به مجتمع ولیعصر حکیمیه

جنسیت : فرقی نمیکند ( ترجیحا خانم )

وضعیت سربازی : فرقی نمیکند

مجرد یا متاهل : فرقی ندارد ، ترجیحا مجرد

سابقه کاری : یکسال به بالا ، ملاک پروژه و کارهای انجام شده است ، سابقه بیمه ملاک نیست

رنج سنی : بین 23 تا 30 – ترجیحا 23

نحوه کار : نصف ماه حضوری و نصف ماه غیر حضوری

( در صورت سیستم سازی درست و بهتر میتوانید کار را به 2 روز در هفته به شکل حضوری برسانید )

دانشجو نباشد و تایم صددرصد خالی داشته باشد ، به دلیل حجم کاری بالا

حقوق : 6 + پاداش و …

امکان ارتقا شغلی وجود دارد ، امکان افزایش حقوق وجود دارد

مطمئن باشید متناسب با افزایش شایستگی و توانایی ، حقوق شما افزایش پیدا میکند.

به دلیل فضای کاری استارتاپی باید بتوانید سریع به مهارت ها و کارهای مختلف مسلط شوید – اگر لازم بود تماس تلفنی ، اگر لازم بود وردپرس و سایت و حتی اگر لازم بود جلوی دوربین تولید محتوا کنید.

شرح موقعیت شغلی

  •  مهم ترین ویژگی برای ما اهل یادگیری شدید و عملگرا بودن شماست و کسانی را میخواهیم که نشد در کارشان نباشد.
  •  توانایی انجام و پیگیری امور اجرایی و اداری
    اشنایی با ورد و اکسل
  • توانایی مراجعه به ادارات به منظور پیگیری و انجام امور اداری شرکت
  • پیگیری ارسال بسته ها و نامه ها
  • خرید های اداری
  • شخصیت منظم ، مسئولیت پذیر و توانمند در حل مسائل
  • پویا ، خلاق و دارای روحیه کار تیمی
  • اشنایی به امور فنی مزیت محسوب می شود
  • علاقه مند بودن به فروش و بازاریابی
  • علاقه مند به پیشرفت مهارت های فردی
  • درک اهمیت فروش (و واقف بودن به این مطلب که فروش یک تخصص است)
  • روابط عمومی قوی و نترسیدن از اجتماع و ارتباطات عمومی
  • آموزش پذیری
  • توانایی کار کردن در گروه و هماهنگی با تیم
  • توانایی پیگیری و دقت در کار
  • تعهد اخلاقی

محل دفتر

در حال حاضر در دفتر تجریش ، کاشان و حکیمیه ( مجتمع ولیعصر حکیمیه ) مجموعه لبینار مشغول فعالیت است – الویت بسیار مهم ما نزدیک بودن شما به محل کار است

دفتر تهران – تجریش تکمیل است ( جذب نیرو نداریم )

دفتر کاشان – پانزده خرداد – به زودی

( می‌توانید رزومه خود را ارسال کنید – دفتر هنوز راه اندازی نشده است )

دفتر تهران – حکیمیه – مجتمع ولیعصر حکیمیه مشغول نیرو گیری هستیم.

( می‌توانید رزومه خود را ارسال نمایید )

اولین اقدام بسیار مهم برای ما در گام اول استخدام

با توجه به محتوای کانال ایتای لبینار ، حداقل 5 ایده در جهت بهبود بازاریابی و تولید محتوای کانال برای ارائه داشته باشید .

ما از طریق این اقدام متوجه میشویم که شما چقدر با مجموعه و اقدامات ما آشنایی دارید و چقدر به موضوع یادگیری که فعالیت اصلی مجموعه است علاقه مند هستیم.

انجام درست این مرحله تاثیر بسیار بزرگی بر روند همکاری ما با شما دارد.

در صورت موفقیت در گام اول ، گام دوم از طریق پشتیبانی ایتای لبینار برای شما ارسال میگردد.

رزومه خود را اینجا ارسال کنید

برای ارسال رزومه خود برای دفتر کاشان یا برای دفتر تهران

از طریق این لینک اقدام کنید و فرم گام اول استخدام را پر نمایید.

مراحل استخدام به شرح زیر است

1) ابتدا فرم گام اول استخدام را به شکل کامل و صحیح وارد نمایید
2) رزومه ارسال شده ، بررسی و بازبینی میشود و نتیجه از طریق ایمیل به شما ارسال میگردد
3) در صورت موفقیت در گام اول شما وارد گام دوم در فرآیند استخدام می‌شوید.
که لازم است اقداماتی را انجام داده و نتایج را برای ما ارسال کنید
در صورت عدم افتخار ما در همراهی شما برایتان آرزوی موفقیت و سربلندی داریم.
و یک ویدئو آموزشی جهت پیدا کردن کار مورد علاقه تان و یک هدیه کوچک برای شما ارسال می‌گردد
پیروز و موفق باشید.